REGULAMIN
§1 INFORMACJE PODSTAWOWE
Tu dowiesz się więcej o tym, jak wygląda współpraca z nami.
1. Regulamin określa warunki organizacji i przeprowadzania zajęć i kursów (zwanych dalej
Zajęciami) przez Malwinę Ćwikłę prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Holi Me –
Holistyczna Pracownia Rozwoju – Malwina Ćwikła z siedzibą przy ulicy Kormorana 2,
Słotwina, 34-324 gm. Lipowa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5532440535,
REGON 389242836, zwaną dalej Organizatorem. Możesz skontaktować się z
Organizatorem pisząc na adres e-mail: malwinac33@gmail.com lub telefonicznie: +48 536
782 145.
2. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, przyjęcia zamówienia
do realizacji oraz dokonania płatności (o ile płatność jest warunkiem rozpoczęcia
współpracy). Integralną częścią umowy jest Oferta Organizatora/opis Zajęć (dalej jako
Oferta).
3. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.
4. Ceny są cenami brutto wyrażonymi w PLN. Organizator podlega zwolnieniu z podatku
VAT.
5. Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Zajęć.
6. Ceną najniższą jest najniższa cena za Zajęcia, która obowiązywała w okresie 30 dni przed
wprowadzeniem obniżki, a w przypadku Zajęć oferowanych do sprzedaży w okresie
krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest cena najniższa obowiązująca w okresie od dnia
rozpoczęcia oferowania tych Zajęć do dnia wprowadzenia obniżki.
7. Słownik pojęć znajduje się w § 15 Regulaminu.
§2 ZASADY PŁATNOŚCI
Zależy nam na tym, aby przedstawić Ci warunki płatności tak, abyś wiedział, jak dokonać zakupu
zajęć oraz tego, jak dokonywać płatności.
Terminowość jest dla nas istotna, dlatego znajdziesz tutaj również informację o tym, jak postępujemy,
gdy zdarzą Ci się opóźnienia w płatnościach.
1. Klient zobowiązany jest dokonać płatności za Zajęcia. Szczegółowe informacje dot.
płatności, w tym harmonogram określają Oferta oraz postanowienia tego rozdziału.
2. Brak płatności w terminie, skutkuje uruchomieniem przez Organizatora procedury windykacji
należności. Płatności monitorowane są przez Kancelarię radcy prawnego Kinga
Konopelko [adres do kontaktu: ul. Sezamkowa 28/3, 52 – 317 Wrocław;
www.edulegal.pl].
3. W przypadku braku terminowej wpłaty, Organizator po wcześniejszym wezwaniu do zapłaty
pod rygorem wstrzymania się ze świadczeniem usług lub rozwiązania umowy, zastrzega
sobie prawo do wstrzymania się ze świadczeniem usług lub rozwiązania umowy.
4. Klient może składać zamówienia przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
5. Płatności za Zajęcia można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu
elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK, w formie gotówkowej (o ile
tego sposobu nie wyłączono przy zakupie konkretnych Zajęć). Organizator korzysta z usług
Serwisu „Tpay” do oferowania płatności on-line.
6. W celu zakupienia Zajęć przez platformę/sklep należy:
1) wybrać usługę, którą chce się kupić,
2) po wybraniu Zajęć należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób
płatności, inne dane wymagane przez formularz zakupu);
3) przed zaakceptowaniem zamówienia, należy zapoznać się z informacją o cenie;
4) po zapoznaniu się z informacją o zamówieniu, należy zaakceptować Regulamin, a także
dokonać płatności za zamówienie w sposób zgodny z wybranym modelem płatności (o ile
płatność jest warunkiem złożenia zamówienia). Po złożeniu zamówienia, Organizator
przesyła potwierdzenie złożenia zamówienia.
7. W celu zakupienia Zajęć w inny sposób (np. drogą elektroniczną za pomocą e-maila lub
przez wiadomość za pośrednictwem komunikatorów internetowych) należy:
1) skontaktować się w tym celu z Organizatorem i zapoznać się z Ofertą,
2) zaakceptować przedstawione przez Organizatora warunki współpracy w ramach
zamówienia, w tym Regulamin oraz dokonać płatności za zamówienie zgodnie z
wybranym sposobem płatności (o ile jest warunkiem złożenia zamówienia).
8. Po zaakceptowaniu Oferty, Organizator przesyła Klientowi także jej warunki, o ile nie zostały
przekazane przed zawarciem Umowy.
§3 ORGANIZACJA ZAJĘĆ
Organizujemy zajęcia w sposób, który umożliwia harmonijny rozwój i nabywanie nowych umiejętności.
W wybranym przez Ciebie modelu współpracy, nie tylko przeprowadzamy zajęcia, ale także
rezerwujemy Twój termin. Poznaj zasady, które pozwolą nam na sprawną współpracę.
1. Organizator świadczy usługi edukacyjne dla Uczestnika, tj. przeprowadza zajęcia, które
zobowiązał się zorganizować w formie zajęć indywidualnych lub grupowych, rezerwuje
termin zajęć i pozostaje w gotowości do świadczenia usług, a także przygotowuje niezbędne
materiały do nauki. Organizator zapewnia Uczestnikowi warunki do nauki przez odpowiednio
dobrany program nauczania, materiały dydaktyczne i wykwalifikowaną kadrę.
2. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad panujących w trakcie zajęć, w tym do
przygotowywania się do zajęć, przestrzegania zasad kultury osobistej, niezakłócania pracy
podczas zajęć.
3. W przypadku zajęć stacjonarnych, Organizator odpowiada za bezpieczeństwo Uczestnika
podczas trwania zajęć. W przypadku gdy Uczestnik nie jest stroną umowy, Klient zapewnia
Uczestnikowi opiekę przed zajęciami i po zajęciach. Organizator nie odpowiada za szkody
powstałe z przyczyn niezależnych od Organizatora (działanie siły wyższej, wyłączna wina
Klienta czy Uczestnika).
4. W przypadku zajęć grupowych, w sytuacji gdy liczebność grupy spadnie poniżej minimalnej
liczby osób wskazanej w Umowie, Organizator ma prawo rozwiązać umowę z ważnych
przyczyn. Organizator może także zaproponować przeniesienie Uczestnika do innej grupy
lub zaproponować podniesienie opłaty, a Klient ma prawo do odrzucenia nowej oferty.
§4 HARMONOGRAM
Nasze ustalenia są kluczowe, aby realizować usługi zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, dlatego poniżej
znajdziesz najważniejsze informacje związane z harmonogramem.
W wybranym przez Ciebie modelu współpracy, nie tylko przeprowadzamy zajęcia, ale także
rezerwujemy Twój termin. Sprawdź zasady, które pozwolą nam na sprawną współpracę
1. Termin realizacji Umowy, wymiar czasu zajęć, jak również liczbę zajęć wskazano w
Ofercie.
2. Z uwagi na specyfikę zajęć grupowych:
1) odwołanie/zmiana terminu zajęć przez Klienta/ Uczestnika z przyczyn leżących po
stronie Klienta/Uczestnika, nie jest możliwa;
2) nieobecność Uczestnika na zajęciach z przyczyn leżących po stronie
Klienta/Uczestnika nie zwalnia Klienta z obowiązku uiszczenia opłaty za zajęcia, które
odbyły się zgodnie z harmonogramem lub które Organizator był gotowy świadczyć w
związku z rezerwacją terminu dla Uczestnika.
3. Z uwagi na specyfikę zajęć indywidualnych (1:1), odwołanie/zmiana terminu zajęć przez
Klienta/ Uczestnika z przyczyn leżących po stronie Klienta/Uczestnika jest możliwa na
zasadach opisanych poniżej:
1) Klient/Uczestnik informuje Organizatora o odwołaniu/zmianie terminu najpóźniej na
24 godziny przed planowanymi zajęciami (np. smsem/e-mailem lub w inny przyjęty
sposób do komunikacji z Organizatorem);
2) Klient/Uczestnik ma obowiązek odrobić zajęcia, których termin został zmieniony nie
później niż w terminie do końca następnego miesiąca kalendarzowego;
3) Klient/Uczestnik może odwołać maksymalnie 1 zajęcia w miesiącu;
4) nieobecność Uczestnika na zajęciach w przypadku braku odwołania zajęć zgodnie z
pkt 1-3, nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty za zajęcia, które odbyły się
zgodnie z harmonogramem lub które Organizator był gotowy świadczyć w związku z
rezerwacją terminu dla Uczestnika.
4. W przypadku nieobecności na zajęciach, Uczestnik ma możliwość otrzymać dostęp do
przygotowanych materiałów z zajęć oraz informacji, co było przedmiotem zajęć podczas
nieobecności Uczestnika.
5. Odwołanie/zmiana terminu przez Klienta/Uczestnika, o którym mowa w ust. 2 dotyczy
odwołania bez ważnej przyczyny lub odwołania bez podania przyczyny;
6. Organizator ma prawo zmiany/odwołania terminu zajęć wyłącznie z ważnej przyczyny.
Odwołanie/zmiana powinny nastąpić najpóźniej na 24 godziny przed planowanym
terminem zajęć, chyba że ważna przyczyna nastąpiła później (np. nagła choroba,
zdarzenie losowe). W takiej sytuacji zostanie wyznaczony inny termin do odrobienia tych
zajęć w uzgodnieniu z Uczestnikiem/Klientem.
§5 ZMIANA UMOWY
Dbamy o niezmienność naszych ustaleń, natomiast jeśli z ważnych przyczyn pojawi się konieczność
wprowadzenia zmian, chcemy żebyś wiedział jak to przebiega.
1. Organizator ma prawo wprowadzenia zmian do Umowy/Regulaminu z ważnych przyczyn, w
tym w szczególności w przypadku istotnej zmiany czynników ekonomicznych (np. z uwagi na
wzrost obciążeń i opłat publicznych, wzrost opłat administracyjnych), o ile istnieje związek
przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez
Organizatora, a także z powodu zmiany przepisów prawa (m.in. kodeksu cywilnego, ustawy
o prawach konsumenta) lub decyzji i orzeczeń w zakresie, w jakim wymuszają one na
Organizatorze wprowadzenie zmian. Zmiany mogą być wprowadzone nie częściej niż 2 w
trakcie trwania Umowy.
2. O każdej zmianie Umowy/Regulaminu, Klient zostanie powiadomiony e-mailowo lub
pisemnie nie później niż w terminie 14 dni przed planowanym terminem wprowadzenia zmian
informując, że jeżeli przed datą wejścia w życie zmian Klient nie zgłosi Organizatorowi
sprzeciwu wobec tych zmian lub nie wypowie Umowy, uznaje się, że Klient wyraził na nie
zgodę.
3. W przypadku, gdy Klient wypowie Umowę lub zgłosi sprzeciw wobec zmian, ale nie dokona
wypowiedzenia Umowy, umowa ta rozwiązuje się z dniem poprzedzającym dzień wejścia w
życie zmian.
4. Procedura, o której mowa powyżej nie dotyczy zmiany formy prowadzenia zajęć z zajęć
stacjonarnych na zajęcia on-line w przypadku gdy z ważnych przyczyn utrudnione lub
niemożliwe będzie prowadzenie zajęć stacjonarnie, w tym w szczególności w przypadku gdy
ogłoszony zostanie stan epidemii, stan zagrożenia epidemiologicznego, stan wyjątkowy lub
wprowadzone zostaną inne obostrzenia utrudniające lub uniemożliwiające prowadzenie
zajęć stacjonarnie m.in. w związku z rozwojem sytuacji epidemicznej na skutek ograniczeń o
charakterze administracyjnym lub na skutek zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, a
także gdy zmiana formy prowadzenia zajęć będzie uzasadniona istotnymi względami
bezpieczeństwa Organizatora i Uczestników. W sytuacji wystąpienia ww. okoliczności – do
czasu ich ustania, Klient wyraża zgodę na zmianę formy prowadzenia zajęć z zajęć
stacjonarnych na zajęcia on-line. Szczegółowe informacje dot. wymagań w zakresie zajęć
on-line zostały określone w §8 Regulaminu [Zajęcia on-line]. Ww. zmiana formy prowadzenia
zajęć nie stanowi zmiany Umowy/Regulaminu i nie wymaga aneksowania, nie stanowi
podstawy do rozwiązania umowy/odstąpienia od umowy oraz nie stanowi podstawy do
zmiany wysokości opłat za zajęcia.
5. Odwołanie/ zmiana terminu zajęć z ważnych przyczyn leżących po stronie Organizatora, o
której mowa w §4 i § 8 [Harmonogram/Zajęcia on-line] nie stanowi zmiany umowy. W
przypadku braku możliwości odrobienia zajęć przez Uczestnika w nowym zaproponowanym
przez Organizatora terminie – opłata za te zajęcia zostanie zwrócona lub zostanie
przeniesiona na kolejny okres rozliczeniowy lub rozliczona w ramach rozliczenia końcowego
przy okazji rozwiązania Umowy – zgodnie z decyzją Klienta.
§6 ROZWIĄZANIE UMOWY
Każda forma i model współpracy z nami ma określone cele, do których dążymy. Maksymalne korzyści
możliwe są do osiągnięcia tylko wtedy gdy przejdziesz z nami przez cały cykl, który zaplanowaliśmy
dla Ciebie. To sprawia, że tak ważne jest nieprzerywanie współpracy przed terminem, na który się
umówiliśmy. Jeśli jednak uznasz, że chcesz ją przerwać z jakiegoś powodu, poznaj zasady, na jakich
to może nastąpić.
1. Klient ma prawo rozwiązać umowę z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia
ze skutkiem na koniec miesiąca.
2. Rozwiązanie Umowy powinno nastąpić poprzez złożenie oświadczenia o rozwiązaniu
Umowy w formie pisemnej lub dokumentowej (m.in. e-mailem).
3. Organizator ma prawo rozwiązać umowę z ważnych przyczyn wskazanych w niniejszym
Regulaminie, a także w przypadku istotnego naruszenia przez Zleceniodawcę/Uczestnika
postanowień Regulaminu i Umowy, w tym z powodu braku zapłaty wynagrodzenia za zajęcia
po uprzednim wezwaniu do zaprzestania naruszeń i wyznaczenia odpowiedniego
dodatkowego terminu pod rygorem wypowiedzenia/rozwiązania Umowy w trybie
natychmiastowym.
4. Z chwilą rozwiązania umowy, Organizator dokonuje rozliczenia wniesionych opłat, w tym
wylicza Wynagrodzenie za zrealizowaną umowę. Wynagrodzenie za zrealizowaną umowę
odpowiada opłatom za zajęcia, które zostały zrealizowane do dnia rozwiązania Umowy (tj.
liczba zajęć x opłata za jednostkowe zajęcia) oraz wydatkom poniesionych przez
Organizatora w celu należytego wykonania Umowy.
5. W przypadku dokonania opłaty w kwocie wyższej niż Wynagrodzenie za zrealizowaną
umowę, Organizator zwraca Klientowi nadpłatę niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie
14 dni od dnia rozwiązania umowy na rachunek wskazany przez Klienta lub w inny sposób
wskazany przez Klienta.
6. W przypadku dokonania opłaty za zajęcia w kwocie niższej niż Wynagrodzenie za
zrealizowaną umowę, Klient ma obowiązek uregulować niedopłatę (brakującą kwotę)
niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia wezwania na rachunek wskazany
przez Organizatora.
7. Postanowienia ust. 1 dotyczą rozwiązania umowy bez ważnej przyczyny lub bez podania
przyczyny.
§7 WIZERUNEK
Dbamy o jakość naszych zajęć, dlatego może pojawić się potrzeba ich nagrania (m.in. w celu
przygotowania dla Ciebie materiałów dodatkowych, zaplanowania dalszych prac w ramach naszych
zajęć z metodykami lub innymi specjalistami wspierającymi nas w dostarczaniu uczestnikom
maksymalnych korzyści). Czasami możemy nagrywać zajęcia, żeby nagranie udostępnić Tobie lub
innym nieobecnym uczestnikom zajęć. Sprawdź jak wygląda to u nas.
1. Klient wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez
Organizatora wizerunku Uczestnika w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu zajęć/wydarzeń
organizowanych przez Organizatora do celów wewnętrznych, dokumentacyjnych i
edukacyjnych. Klient (o ile nie jest jednocześnie Uczestnikiem), przed zawarciem Umowy
zobowiązany jest do uzyskania zgody Uczestnika.
2. Przetwarzanie wizerunku do celów marketingowych wymaga odrębnej zgody.
3. Wizerunek Uczestnika, może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego
przetwarzania, kadrowania i kompozycji (m.in. zmiany formatu zdjęcia, wyostrzenia,
poprawienia kolorystyki). Wizerunek może być także zestawiony z wizerunkami innych osób
uczestniczących w zajęciach/wydarzeniach organizowanych przez Organizatora, a także
może być dodawany do innych materiałów powstających w ramach działalności
Organizatora. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.
4. Uczestnik nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych
uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób.
§8 ZAJĘCIA ON-LINE
W przypadku gdy zajęcia prowadzone są on-line lub gdy materiały są przesyłane on-line, konieczne
jest zadbanie o minimalny sprzęt i wymogi techniczne. Zweryfikuj, czego będziesz potrzebował, żeby
skorzystać z zajęć on-line.
1. W przypadku zajęć on-line lub przesyłania materiałów on-line, Uczestnik powinien posiadać:
1) dostęp do Internetu i aktywną pocztę elektroniczną,
2) w przypadku zajęć on-line, dodatkowo sprzęt komputerowy do uczestnictwa w zajęciach,
słuchawki lub głośnik do odtwarzania dźwięku, a także mikrofon oraz kamerę.
2. Zaleca się uczestniczenie w zajęciach przy wykorzystaniu stałego łącza internetowego.
Mobilne łącze z uwagi na swój charakter może powodować zakłócenia, w tym przerwanie
uczestnictwa w zajęciach.
3. Organizator nie odpowiada za nieprawidłowości techniczne w sytuacji gdy przyczyna leży po
stronie Klienta/Uczestnika lub innych podmiotów, z których usług Klient/Uczestnik korzysta
(np. usługa dostępu do Internetu), a które to usługi mogą mieć bezpośredni/pośredni wpływ
na możliwość korzystania z usług Organizatora. W przypadku wystąpienia ww. problemów
technicznych, które uniemożliwiają uczestniczenie w lekcji, zajęcia uważa się za
zrealizowane z uwagi na gotowość Organizatora do świadczenia usług i rezerwację terminu.
4. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Organizatora lub podmiotów
wspierających Organizatora w realizacji umowy, które uniemożliwiają przeprowadzenie zajęć
w całości lub w części, zajęcia te – odpowiednio w całości lub w części, w której niemożliwe
było ich przeprowadzenie zostaną przełożone na inny termin zgodnie z dyspozycją
Uczestnika/Klienta.
5. Udostępniane materiały mogą być w formacie *.PDF*, *.doc, *.mp3, *.mp4 ,*.zip, *.rar,
Uczestnik musi posiadać programy, które obsługują wymienione pliki.
6. W przypadku gdy materiały będą udostępniane za pośrednictwem platformy/ programu/
aplikacji, konieczne będzie posiadanie przez Uczestnika dostępu do ww. platformy.
Organizator przekaże Uczestnikowi instrukcje dot. uzyskania dostępu do ww. platform.
§9 MATERIAŁY EDUKACYJNE
Materiały, z których korzystamy, są przez nas sprawdzone i dostosowane do Twojego poziomu oraz
celu językowego. Zapoznaj się z kilkoma zasadami, które ich dotyczą.
1. Materiały udostępniane przez Organizatora mogą być wykorzystywane wyłącznie przez
Klienta/Uczestnika na własny użytek. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie,
udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób nagrań oraz innych
udostępnianych informacji i materiałów.
2. Udostępniane Materiały, w całości jak i poszczególne ich elementy: graficzne, multimedialne,
tekstowe, objęte są ochroną przewidzianą przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach
pokrewnych. Prawami autorskimi dysponuje Organizator bądź inny podmiot, od którego
Organizator uzyskała odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez
Organizatora w oparciu o inną podstawę prawną.
3. Jeżeli Klient/Uczestnik nie może uruchomić udostępnianego pliku lub materiałów, powinien
skontaktować się z Organizatorem.
§10 WARUNKI TECHNICZNE DOTYCZĄCE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
Warunki techniczne to także ważny aspekt, w szczególności, jeśli zajęcia odbywają się on-line. Spójrz,
czego potrzebujesz, aby złożyć zamówienie.
1. Organizator oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług
świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania
i modyfikowania danych Klientów/Uczestników przez osoby nieuprawnione, dlatego
Klienci/Uczestnicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują
wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe
i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Organizator nigdy nie zwraca się do
Klienta/Uczestnika z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
2. W celu złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:
1) aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do
Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);
2) aktywnego konta poczty elektronicznej,
3) dostępu do sieci Internet.
3. W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Produktów konieczne będzie spełnienie
dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed
skorzystaniem ze Sklepu.
§11 UPRAWNIENIA Z TYTUŁU TREŚCI / USŁUG CYFROWYCH
Dokładamy starań, aby dostarczane przez nas treści oraz świadczone usługi charakteryzowały się
najwyższą jakością. Chcemy, abyś był poinformowany o Twoich uprawnieniach.
1. Niniejszy rozdział określa uprawnienia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach
konsumenta w przypadku umów na dostarczenie treści/ usługi cyfrowej zawartych od dnia 1
stycznia 2023r.
2. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta określają przepisy ustawy o prawach
konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.
3. Klient może złożyć reklamację wysyłając ją na adres Organizatora wskazany w Regulaminie
(adres korespondencyjny lub e-mailowy). Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające
identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W
przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie,
Organizator wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez
rozpoznania.
4. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego
nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy
Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.
§12 OPINIE O USŁUGACH
Twoja opinia ma dla nas ogromne znaczenie, dlatego zapoznaj się z zasadami weryfikacji, abyś miał
pewność, że dokładamy wszystkich starań w celu zamieszczenia rzetelnych informacji.
1. Opinie dotyczące Usług publikowane przez Organizatora są przez niego weryfikowane.
2. Weryfikacja następuje m.in. poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów
współpracy z danymi i informacjami posiadanymi przez Organizatora w zakresie
Klientów/Uczestników korzystających dotychczas z Usług Organizatora, jak również poprzez
bezpośredni kontakt z ww. osobą z podziękowaniem za opinię lub poprzez przesłanie do
Klientów/Uczestników dedykowanego linku do pozostawienia opinii lub poprzez uzyskanie
opinii w ramach bezpośredniej komunikacji z Klientem/Uczestnikiem.
3. W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z
Usług Organizatora, opinia ta nie jest publikowana przez Organizatora.
4. Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z
Usług Organizatora, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych
Klientów/Uczestników.
5. Organizator nie korzysta z opinii sponsorowanych lub barterowych.
§13 KONTO KLIENTA
Z uwagi na to, że korzystamy z platformy do zarządzania naszą działalnością, dowiedz się, jak
przebiega proces tworzenia konta Klienta i jakie informacje możesz sprawdzić za pośrednictwem tego
systemu.
1. W związku ze złożeniem zamówienia, Organizator tworzy dla Klienta Konto Użytkownika, tj.
indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta, dalej jako Konto/Konto Użytkownika.
Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony.
Konto Użytkownika pozwala Klientowi m.in. na dostęp do historii zamówień.
2. W związku z zawarciem umowy, Organizator tworzy dla Klienta Konto Klienta, tj.
indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta w celu realizacji umowy, dalej jako
Konto/Konto Klienta. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta
na czas trwania realizacji umowy.
3. Klient nie może udostępniać Konta osobom trzecim lub posiadać kilka Kont.
4. Organizator przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące
Konta. Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić
indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta hasło
generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Klient powinien
niezwłocznie ustanowić nowe hasło.
5. Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika e-mailowo lub w inny sposób
przyjęty do komunikacji ze Szkołą z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez
podania przyczyny.
6. Usunięcie Konta może wiązać się z utratą dostępu lub trudnościami w korzystaniu z
Produktów udostępnionych w ramach Konta.
7. Organizator może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:
1) z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy
Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod
pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta
postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta
działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;
2) bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest
Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).
§14 SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
Współpracujemy z przedsiębiorcami, dlatego zapoznaj się poniżej z podstawowymi zasadami, które
dotyczą takich współprac.
1. Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy,
który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy
Organizatorem a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest
sąd właściwy ze względu na siedzibę Organizatorem.
3. Organizator ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na
prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Organizator przesyła
Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie
wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do
Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
§15 SŁOWNIK POJĘĆ
W tym rozdziale znajdziesz wyjaśnienie podstawowych pojęć, których używamy w tym Regulaminie.
1. Wyjaśnienie podstawowych pojęć:
1) Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
2) Klient – podmiot, który planuje zawrzeć umowę lub zawiera umowę na Zajęcia z
Organizatorem, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w
wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna
posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność
prawną, zwana również Użytkownikiem;
3) Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio
związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
4) Zajęcia – zajęcia edukacyjne/usługa edukacyjna świadczona przez Organizatora na rzecz
Klienta;
5) Uczestnik – osoba fizyczna, która została wskazana przez Klienta jako osoba korzystająca z
zajęć/usług edukacyjnych świadczonych przez Organizatora;
6) Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą
prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;
7) Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio
związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie
posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów
o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
8) Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady współpracy Organizatora z
Klientem/Uczestnikiem;
9) Sklep/platforma/strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż usług przez
Szkołę;
10) Umowa – wzajemne uzgodnienia Organizatora i Klienta określające wzajemne prawa oraz
obowiązki.
§16 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W tym miejscu znajdziesz postanowienia, które znajdują się w większości umów. Ze względu na
formalności, dodajemy również my dodajemy je do Regulaminu.
1. Klient oświadcza, że Klient/Uczestnik zapoznał się z załącznikiem do Regulaminu, tj.
klauzulą informacyjną, w ramach której Organizator zrealizował obowiązki informacyjne
wynikające m.in. z RODO, z ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o
prawach konsumenta.
2. Oferta oraz Umowa wraz z Regulaminem nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z
bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem
lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
3. W czasie trwania siły wyższej, Strony Umowy zwolnione będą od wszelkiej
odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności
zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma
zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym
bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie
siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy. Przez „siłę wyższą” należy
rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od
woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego
zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru,
wprowadzenie stanu wyjątkowego.
4. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy, w
tym przepisy ustawy – kodeks cywilny oraz ustawy o prawach konsumenta (o ile dotyczą).
5. Regulamin obowiązuje od dnia 22.08.2024 r.
Załącznik:
– klauzula informacyjna
KLAUZULA INFORMACYJNA
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także
ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisów RODO, poniżej przesyłamy najważniejsze
informacje:
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z RODO
1. Administratorem danych osobowych jest Organizator. Dane będą przetwarzane a) w celu zawarcia umowy oraz jej
wykonywania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); W przypadku podania dodatkowych danych, które mogą usprawnić
realizację umowy – przetwarzanie będzie odbywało się w oparciu o uzasadniony interes Administratora do czasu
ustania celu biznesowego lub wniesienia sprzeciwu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) b) w celu wypełnienia obowiązku
prawnego, który ciąży na Administratorze, w tym m.in. przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości (art. 6 ust.
1 lit. c RODO – nie dłużej niż przez okres 6 lat); c) w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora
(m.in. w postaci ustalenia lub dochodzenia roszczeń/obrony przed roszczeniami/ marketingu usług i produktów firmy,
opinii) – tj. do czasu przedawnienia roszczeń/ustania celu biznesowego lub wniesienia sprzeciwu.
2. Do realizacji ww. celów dane mogą być powierzone m.in. firmie hostingowej, firmie świadczącej usługi rachunkowoksięgowe,
osobom prowadzącym zajęcia, platformie do obsługi klientów, kurierom, urzędom pocztowym,
prawnikowi. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania danych oraz sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych
oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu
na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim przetwarzanie danych
następuje w celu zawarcia i realizacji umowy lub dla celów realizacji obowiązków prawnych czy
ustalenia/dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, podanie danych jest dobrowolne, ale może uniemożliwiać
zawarcie umowy (nie dotyczy danych fakultatywnych).
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z USTAWY O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ
ELEKTRONICZNĄ ORAZ USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA
3. Publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się
z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych przez osoby nieuprawnione, dlatego należy stosować właściwe
środki techniczne minimalizujące opisane zagrożenia, w szczególności programy antywirusowe i chroniące
tożsamość. Organizator nie zwraca się z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła. W ramach
świadczonych usług, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Reklamacje dotyczące usług
świadczonych drogą elektroniczną można kierować na adres Organizatora.
4. Informujemy, że w przypadku zawarcia umowy na odległość lub poza siedzibą Organizatora, Klientowi, który jest
konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumentach w rozumieniu art. 3855 kodeksu cywilnego przysługuje
ustawowe prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy z
zastrzeżeniem ust. 5. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia, Klient informuje o tym wysyłając np. e-mail lub
pismo na adres Organizatora (wzór: Odstępuję od umowy z dnia …). Do zachowania terminu ważne jest wysłanie
informacji o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
5. Klientowi nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od współpracy w przypadku gdy Organizator wykonał w
pełni usługę lub rozpoczął świadczenie usługi o dostarczanie treści cyfrowych za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia
od współpracy i przyjął to do wiadomości. W przypadku usługi o dostarczanie treści cyfrowych, Organizator
przekazuje Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody.
6. W przypadku odstąpienia od Umowy Klientowi zwrócone zostaną wszystkie otrzymane płatności, niezwłocznie,
jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Organizator został poinformowany o odstąpieniu. Zwrot płatności
dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba
że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
7. Klient może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
wynikłego z umowy, wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania
mediacyjnego, powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której
statutowych zadań należy ochrona konsumentów i uzyskać pomoc w sprawie umowy lub ma prawo; skorzystać z platformy ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr