REGULAMIN

§1 INFORMACJE PODSTAWOWE

Tu dowiesz się więcej o tym, jak wygląda współpraca z nami.

1. Regulamin określa warunki organizacji i przeprowadzania zajęć i kursów (zwanych dalej

Zajęciami) przez Malwinę Ćwikłę prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Holi Me –

Holistyczna Pracownia Rozwoju – Malwina Ćwikła z siedzibą przy ulicy Kormorana 2,

Słotwina, 34-324 gm. Lipowa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności

Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 5532440535,

REGON 389242836, zwaną dalej Organizatorem. Możesz skontaktować się z

Organizatorem pisząc na adres e-mail: malwinac33@gmail.com lub telefonicznie: +48 536

782 145.

2. Umowa zostaje zawarta z chwilą akceptacji przez Klienta Regulaminu, przyjęcia zamówienia

do realizacji oraz dokonania płatności (o ile płatność jest warunkiem rozpoczęcia

współpracy). Integralną częścią umowy jest Oferta Organizatora/opis Zajęć (dalej jako

Oferta).

3. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a Ofertą, wiążąca jest Oferta.

4. Ceny są cenami brutto wyrażonymi w PLN. Organizator podlega zwolnieniu z podatku

VAT.

5. Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Zajęć.

6. Ceną najniższą jest najniższa cena za Zajęcia, która obowiązywała w okresie 30 dni przed

wprowadzeniem obniżki, a w przypadku Zajęć oferowanych do sprzedaży w okresie

krótszym niż 30 dni – ceną najniższa jest cena najniższa obowiązująca w okresie od dnia

rozpoczęcia oferowania tych Zajęć do dnia wprowadzenia obniżki.

7. Słownik pojęć znajduje się w § 15 Regulaminu.

§2 ZASADY PŁATNOŚCI

Zależy nam na tym, aby przedstawić Ci warunki płatności tak, abyś wiedział, jak dokonać zakupu

zajęć oraz tego, jak dokonywać płatności.

Terminowość jest dla nas istotna, dlatego znajdziesz tutaj również informację o tym, jak postępujemy,

gdy zdarzą Ci się opóźnienia w płatnościach.

1. Klient zobowiązany jest dokonać płatności za Zajęcia. Szczegółowe informacje dot.

płatności, w tym harmonogram określają Oferta oraz postanowienia tego rozdziału.

2. Brak płatności w terminie, skutkuje uruchomieniem przez Organizatora procedury windykacji

należności. Płatności monitorowane są przez Kancelarię radcy prawnego Kinga

Konopelko [adres do kontaktu: ul. Sezamkowa 28/3, 52 – 317 Wrocław;

www.edulegal.pl].

3. W przypadku braku terminowej wpłaty, Organizator po wcześniejszym wezwaniu do zapłaty

pod rygorem wstrzymania się ze świadczeniem usług lub rozwiązania umowy, zastrzega

sobie prawo do wstrzymania się ze świadczeniem usług lub rozwiązania umowy.

4. Klient może składać zamówienia przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

5. Płatności za Zajęcia można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, przelewu

elektronicznego, kartą płatniczą lub kredytową, płatnością BLIK, w formie gotówkowej (o ile

tego sposobu nie wyłączono przy zakupie konkretnych Zajęć). Organizator korzysta z usług

Serwisu „Tpay” do oferowania płatności on-line.

6. W celu zakupienia Zajęć przez platformę/sklep należy:

1) wybrać usługę, którą chce się kupić,

2) po wybraniu Zajęć należy wskazać wymagane informacje (np. dane Klienta, sposób

płatności, inne dane wymagane przez formularz zakupu);

3) przed zaakceptowaniem zamówienia, należy zapoznać się z informacją o cenie;

4) po zapoznaniu się z informacją o zamówieniu, należy zaakceptować Regulamin, a także

dokonać płatności za zamówienie w sposób zgodny z wybranym modelem płatności (o ile

płatność jest warunkiem złożenia zamówienia). Po złożeniu zamówienia, Organizator

przesyła potwierdzenie złożenia zamówienia.

7. W celu zakupienia Zajęć w inny sposób (np. drogą elektroniczną za pomocą e-maila lub

przez wiadomość za pośrednictwem komunikatorów internetowych) należy:

1) skontaktować się w tym celu z Organizatorem i zapoznać się z Ofertą,

2) zaakceptować przedstawione przez Organizatora warunki współpracy w ramach

zamówienia, w tym Regulamin oraz dokonać płatności za zamówienie zgodnie z

wybranym sposobem płatności (o ile jest warunkiem złożenia zamówienia).

8. Po zaakceptowaniu Oferty, Organizator przesyła Klientowi także jej warunki, o ile nie zostały

przekazane przed zawarciem Umowy.

§3 ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Organizujemy zajęcia w sposób, który umożliwia harmonijny rozwój i nabywanie nowych umiejętności.

W wybranym przez Ciebie modelu współpracy, nie tylko przeprowadzamy zajęcia, ale także

rezerwujemy Twój termin. Poznaj zasady, które pozwolą nam na sprawną współpracę.

1. Organizator świadczy usługi edukacyjne dla Uczestnika, tj. przeprowadza zajęcia, które

zobowiązał się zorganizować w formie zajęć indywidualnych lub grupowych, rezerwuje

termin zajęć i pozostaje w gotowości do świadczenia usług, a także przygotowuje niezbędne

materiały do nauki. Organizator zapewnia Uczestnikowi warunki do nauki przez odpowiednio

dobrany program nauczania, materiały dydaktyczne i wykwalifikowaną kadrę.

2. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad panujących w trakcie zajęć, w tym do

przygotowywania się do zajęć, przestrzegania zasad kultury osobistej, niezakłócania pracy

podczas zajęć.

3. W przypadku zajęć stacjonarnych, Organizator odpowiada za bezpieczeństwo Uczestnika

podczas trwania zajęć. W przypadku gdy Uczestnik nie jest stroną umowy, Klient zapewnia

Uczestnikowi opiekę przed zajęciami i po zajęciach. Organizator nie odpowiada za szkody

powstałe z przyczyn niezależnych od Organizatora (działanie siły wyższej, wyłączna wina

Klienta czy Uczestnika).

4. W przypadku zajęć grupowych, w sytuacji gdy liczebność grupy spadnie poniżej minimalnej

liczby osób wskazanej w Umowie, Organizator ma prawo rozwiązać umowę z ważnych

przyczyn. Organizator może także zaproponować przeniesienie Uczestnika do innej grupy

lub zaproponować podniesienie opłaty, a Klient ma prawo do odrzucenia nowej oferty.

§4 HARMONOGRAM

Nasze ustalenia są kluczowe, aby realizować usługi zgodnie z Twoimi oczekiwaniami, dlatego poniżej

znajdziesz najważniejsze informacje związane z harmonogramem.

W wybranym przez Ciebie modelu współpracy, nie tylko przeprowadzamy zajęcia, ale także

rezerwujemy Twój termin. Sprawdź zasady, które pozwolą nam na sprawną współpracę

1. Termin realizacji Umowy, wymiar czasu zajęć, jak również liczbę zajęć wskazano w

Ofercie.

2. Z uwagi na specyfikę zajęć grupowych:

1) odwołanie/zmiana terminu zajęć przez Klienta/ Uczestnika z przyczyn leżących po

stronie Klienta/Uczestnika, nie jest możliwa;

2) nieobecność Uczestnika na zajęciach z przyczyn leżących po stronie

Klienta/Uczestnika nie zwalnia Klienta z obowiązku uiszczenia opłaty za zajęcia, które

odbyły się zgodnie z harmonogramem lub które Organizator był gotowy świadczyć w

związku z rezerwacją terminu dla Uczestnika.

3. Z uwagi na specyfikę zajęć indywidualnych (1:1), odwołanie/zmiana terminu zajęć przez

Klienta/ Uczestnika z przyczyn leżących po stronie Klienta/Uczestnika jest możliwa na

zasadach opisanych poniżej:

1) Klient/Uczestnik informuje Organizatora o odwołaniu/zmianie terminu najpóźniej na

24 godziny przed planowanymi zajęciami (np. smsem/e-mailem lub w inny przyjęty

sposób do komunikacji z Organizatorem);

2) Klient/Uczestnik ma obowiązek odrobić zajęcia, których termin został zmieniony nie

później niż w terminie do końca następnego miesiąca kalendarzowego;

3) Klient/Uczestnik może odwołać maksymalnie 1 zajęcia w miesiącu;

4) nieobecność Uczestnika na zajęciach w przypadku braku odwołania zajęć zgodnie z

pkt 1-3, nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty za zajęcia, które odbyły się

zgodnie z harmonogramem lub które Organizator był gotowy świadczyć w związku z

rezerwacją terminu dla Uczestnika.

4. W przypadku nieobecności na zajęciach, Uczestnik ma możliwość otrzymać dostęp do

przygotowanych materiałów z zajęć oraz informacji, co było przedmiotem zajęć podczas

nieobecności Uczestnika.

5. Odwołanie/zmiana terminu przez Klienta/Uczestnika, o którym mowa w ust. 2 dotyczy

odwołania bez ważnej przyczyny lub odwołania bez podania przyczyny;

6. Organizator ma prawo zmiany/odwołania terminu zajęć wyłącznie z ważnej przyczyny.

Odwołanie/zmiana powinny nastąpić najpóźniej na 24 godziny przed planowanym

terminem zajęć, chyba że ważna przyczyna nastąpiła później (np. nagła choroba,

zdarzenie losowe). W takiej sytuacji zostanie wyznaczony inny termin do odrobienia tych

zajęć w uzgodnieniu z Uczestnikiem/Klientem.

§5 ZMIANA UMOWY

Dbamy o niezmienność naszych ustaleń, natomiast jeśli z ważnych przyczyn pojawi się konieczność

wprowadzenia zmian, chcemy żebyś wiedział jak to przebiega.

1. Organizator ma prawo wprowadzenia zmian do Umowy/Regulaminu z ważnych przyczyn, w

tym w szczególności w przypadku istotnej zmiany czynników ekonomicznych (np. z uwagi na

wzrost obciążeń i opłat publicznych, wzrost opłat administracyjnych), o ile istnieje związek

przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów świadczenia usług przez

Organizatora, a także z powodu zmiany przepisów prawa (m.in. kodeksu cywilnego, ustawy

o prawach konsumenta) lub decyzji i orzeczeń w zakresie, w jakim wymuszają one na

Organizatorze wprowadzenie zmian. Zmiany mogą być wprowadzone nie częściej niż 2 w

trakcie trwania Umowy.

2. O każdej zmianie Umowy/Regulaminu, Klient zostanie powiadomiony e-mailowo lub

pisemnie nie później niż w terminie 14 dni przed planowanym terminem wprowadzenia zmian

informując, że jeżeli przed datą wejścia w życie zmian Klient nie zgłosi Organizatorowi

sprzeciwu wobec tych zmian lub nie wypowie Umowy, uznaje się, że Klient wyraził na nie

zgodę.

3. W przypadku, gdy Klient wypowie Umowę lub zgłosi sprzeciw wobec zmian, ale nie dokona

wypowiedzenia Umowy, umowa ta rozwiązuje się z dniem poprzedzającym dzień wejścia w

życie zmian.

4. Procedura, o której mowa powyżej nie dotyczy zmiany formy prowadzenia zajęć z zajęć

stacjonarnych na zajęcia on-line w przypadku gdy z ważnych przyczyn utrudnione lub

niemożliwe będzie prowadzenie zajęć stacjonarnie, w tym w szczególności w przypadku gdy

ogłoszony zostanie stan epidemii, stan zagrożenia epidemiologicznego, stan wyjątkowy lub

wprowadzone zostaną inne obostrzenia utrudniające lub uniemożliwiające prowadzenie

zajęć stacjonarnie m.in. w związku z rozwojem sytuacji epidemicznej na skutek ograniczeń o

charakterze administracyjnym lub na skutek zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego, a

także gdy zmiana formy prowadzenia zajęć będzie uzasadniona istotnymi względami

bezpieczeństwa Organizatora i Uczestników. W sytuacji wystąpienia ww. okoliczności – do

czasu ich ustania, Klient wyraża zgodę na zmianę formy prowadzenia zajęć z zajęć

stacjonarnych na zajęcia on-line. Szczegółowe informacje dot. wymagań w zakresie zajęć

on-line zostały określone w §8 Regulaminu [Zajęcia on-line]. Ww. zmiana formy prowadzenia

zajęć nie stanowi zmiany Umowy/Regulaminu i nie wymaga aneksowania, nie stanowi

podstawy do rozwiązania umowy/odstąpienia od umowy oraz nie stanowi podstawy do

zmiany wysokości opłat za zajęcia.

5. Odwołanie/ zmiana terminu zajęć z ważnych przyczyn leżących po stronie Organizatora, o

której mowa w §4 i § 8 [Harmonogram/Zajęcia on-line] nie stanowi zmiany umowy. W

przypadku braku możliwości odrobienia zajęć przez Uczestnika w nowym zaproponowanym

przez Organizatora terminie – opłata za te zajęcia zostanie zwrócona lub zostanie

przeniesiona na kolejny okres rozliczeniowy lub rozliczona w ramach rozliczenia końcowego

przy okazji rozwiązania Umowy – zgodnie z decyzją Klienta.

§6 ROZWIĄZANIE UMOWY

Każda forma i model współpracy z nami ma określone cele, do których dążymy. Maksymalne korzyści

możliwe są do osiągnięcia tylko wtedy gdy przejdziesz z nami przez cały cykl, który zaplanowaliśmy

dla Ciebie. To sprawia, że tak ważne jest nieprzerywanie współpracy przed terminem, na który się

umówiliśmy. Jeśli jednak uznasz, że chcesz ją przerwać z jakiegoś powodu, poznaj zasady, na jakich

to może nastąpić.

1. Klient ma prawo rozwiązać umowę z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia

ze skutkiem na koniec miesiąca.

2. Rozwiązanie Umowy powinno nastąpić poprzez złożenie oświadczenia o rozwiązaniu

Umowy w formie pisemnej lub dokumentowej (m.in. e-mailem).

3. Organizator ma prawo rozwiązać umowę z ważnych przyczyn wskazanych w niniejszym

Regulaminie, a także w przypadku istotnego naruszenia przez Zleceniodawcę/Uczestnika

postanowień Regulaminu i Umowy, w tym z powodu braku zapłaty wynagrodzenia za zajęcia

po uprzednim wezwaniu do zaprzestania naruszeń i wyznaczenia odpowiedniego

dodatkowego terminu pod rygorem wypowiedzenia/rozwiązania Umowy w trybie

natychmiastowym.

4. Z chwilą rozwiązania umowy, Organizator dokonuje rozliczenia wniesionych opłat, w tym

wylicza Wynagrodzenie za zrealizowaną umowę. Wynagrodzenie za zrealizowaną umowę

odpowiada opłatom za zajęcia, które zostały zrealizowane do dnia rozwiązania Umowy (tj.

liczba zajęć x opłata za jednostkowe zajęcia) oraz wydatkom poniesionych przez

Organizatora w celu należytego wykonania Umowy.

5. W przypadku dokonania opłaty w kwocie wyższej niż Wynagrodzenie za zrealizowaną

umowę, Organizator zwraca Klientowi nadpłatę niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie

14 dni od dnia rozwiązania umowy na rachunek wskazany przez Klienta lub w inny sposób

wskazany przez Klienta.

6. W przypadku dokonania opłaty za zajęcia w kwocie niższej niż Wynagrodzenie za

zrealizowaną umowę, Klient ma obowiązek uregulować niedopłatę (brakującą kwotę)

niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia wezwania na rachunek wskazany

przez Organizatora.

7. Postanowienia ust. 1 dotyczą rozwiązania umowy bez ważnej przyczyny lub bez podania

przyczyny.

§7 WIZERUNEK

Dbamy o jakość naszych zajęć, dlatego może pojawić się potrzeba ich nagrania (m.in. w celu

przygotowania dla Ciebie materiałów dodatkowych, zaplanowania dalszych prac w ramach naszych

zajęć z metodykami lub innymi specjalistami wspierającymi nas w dostarczaniu uczestnikom

maksymalnych korzyści). Czasami możemy nagrywać zajęcia, żeby nagranie udostępnić Tobie lub

innym nieobecnym uczestnikom zajęć. Sprawdź jak wygląda to u nas.

1. Klient wyraża zgodę na utrwalanie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie przez

Organizatora wizerunku Uczestnika w postaci nagrania/zdjęć z przebiegu zajęć/wydarzeń

organizowanych przez Organizatora do celów wewnętrznych, dokumentacyjnych i

edukacyjnych. Klient (o ile nie jest jednocześnie Uczestnikiem), przed zawarciem Umowy

zobowiązany jest do uzyskania zgody Uczestnika.

2. Przetwarzanie wizerunku do celów marketingowych wymaga odrębnej zgody.

3. Wizerunek Uczestnika, może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego

przetwarzania, kadrowania i kompozycji (m.in. zmiany formatu zdjęcia, wyostrzenia,

poprawienia kolorystyki). Wizerunek może być także zestawiony z wizerunkami innych osób

uczestniczących w zajęciach/wydarzeniach organizowanych przez Organizatora, a także

może być dodawany do innych materiałów powstających w ramach działalności

Organizatora. Zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji.

4. Uczestnik nie może utrwalać, wykorzystywać i rozpowszechniać wizerunku innych

uczestników/osób prowadzących bez uprzedniej zgody ww. osób.

§8 ZAJĘCIA ON-LINE

W przypadku gdy zajęcia prowadzone są on-line lub gdy materiały są przesyłane on-line, konieczne

jest zadbanie o minimalny sprzęt i wymogi techniczne. Zweryfikuj, czego będziesz potrzebował, żeby

skorzystać z zajęć on-line.

1. W przypadku zajęć on-line lub przesyłania materiałów on-line, Uczestnik powinien posiadać:

1) dostęp do Internetu i aktywną pocztę elektroniczną,

2) w przypadku zajęć on-line, dodatkowo sprzęt komputerowy do uczestnictwa w zajęciach,

słuchawki lub głośnik do odtwarzania dźwięku, a także mikrofon oraz kamerę.

2. Zaleca się uczestniczenie w zajęciach przy wykorzystaniu stałego łącza internetowego.

Mobilne łącze z uwagi na swój charakter może powodować zakłócenia, w tym przerwanie

uczestnictwa w zajęciach.

3. Organizator nie odpowiada za nieprawidłowości techniczne w sytuacji gdy przyczyna leży po

stronie Klienta/Uczestnika lub innych podmiotów, z których usług Klient/Uczestnik korzysta

(np. usługa dostępu do Internetu), a które to usługi mogą mieć bezpośredni/pośredni wpływ

na możliwość korzystania z usług Organizatora. W przypadku wystąpienia ww. problemów

technicznych, które uniemożliwiają uczestniczenie w lekcji, zajęcia uważa się za

zrealizowane z uwagi na gotowość Organizatora do świadczenia usług i rezerwację terminu.

4. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Organizatora lub podmiotów

wspierających Organizatora w realizacji umowy, które uniemożliwiają przeprowadzenie zajęć

w całości lub w części, zajęcia te – odpowiednio w całości lub w części, w której niemożliwe

było ich przeprowadzenie zostaną przełożone na inny termin zgodnie z dyspozycją

Uczestnika/Klienta.

5. Udostępniane materiały mogą być w formacie *.PDF*, *.doc, *.mp3, *.mp4 ,*.zip, *.rar,

Uczestnik musi posiadać programy, które obsługują wymienione pliki.

6. W przypadku gdy materiały będą udostępniane za pośrednictwem platformy/ programu/

aplikacji, konieczne będzie posiadanie przez Uczestnika dostępu do ww. platformy.

Organizator przekaże Uczestnikowi instrukcje dot. uzyskania dostępu do ww. platform.

§9 MATERIAŁY EDUKACYJNE

Materiały, z których korzystamy, są przez nas sprawdzone i dostosowane do Twojego poziomu oraz

celu językowego. Zapoznaj się z kilkoma zasadami, które ich dotyczą.

1. Materiały udostępniane przez Organizatora mogą być wykorzystywane wyłącznie przez

Klienta/Uczestnika na własny użytek. Nieuprawnione jest dalsze rozpowszechnianie,

udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek sposób nagrań oraz innych

udostępnianych informacji i materiałów.

2. Udostępniane Materiały, w całości jak i poszczególne ich elementy: graficzne, multimedialne,

tekstowe, objęte są ochroną przewidzianą przepisami ustawy o prawie autorskim i prawach

pokrewnych. Prawami autorskimi dysponuje Organizator bądź inny podmiot, od którego

Organizator uzyskała odpowiednią licencję. Materiały mogą być też wykorzystywane przez

Organizatora w oparciu o inną podstawę prawną.

3. Jeżeli Klient/Uczestnik nie może uruchomić udostępnianego pliku lub materiałów, powinien

skontaktować się z Organizatorem.

§10 WARUNKI TECHNICZNE DOTYCZĄCE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

Warunki techniczne to także ważny aspekt, w szczególności, jeśli zajęcia odbywają się on-line. Spójrz,

czego potrzebujesz, aby złożyć zamówienie.

1. Organizator oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług

świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania

i modyfikowania danych Klientów/Uczestników przez osoby nieuprawnione, dlatego

Klienci/Uczestnicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują

wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe

i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Organizator nigdy nie zwraca się do

Klienta/Uczestnika z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.

2. W celu złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta:

1) aktualnej wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do

Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome);

2) aktywnego konta poczty elektronicznej,

3) dostępu do sieci Internet.

3. W przypadku gdy do skorzystania ze Sklepu lub Produktów konieczne będzie spełnienie

dodatkowych wymagań technicznych, Klient zostanie o tym poinformowany przed

skorzystaniem ze Sklepu.

§11 UPRAWNIENIA Z TYTUŁU TREŚCI / USŁUG CYFROWYCH

Dokładamy starań, aby dostarczane przez nas treści oraz świadczone usługi charakteryzowały się

najwyższą jakością. Chcemy, abyś był poinformowany o Twoich uprawnieniach.

1. Niniejszy rozdział określa uprawnienia Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach

konsumenta w przypadku umów na dostarczenie treści/ usługi cyfrowej zawartych od dnia 1

stycznia 2023r.

2. Szczegółowe informacje dot. uprawnień Klienta określają przepisy ustawy o prawach

konsumenta, a niniejszy Regulamin nie ma na celu ich ograniczenia lub zmiany.

3. Klient może złożyć reklamację wysyłając ją na adres Organizatora wskazany w Regulaminie

(adres korespondencyjny lub e-mailowy). Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające

identyfikację Klienta, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W

przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji uniemożliwiającej jej rozpatrzenie,

Organizator wezwie Klienta do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez

rozpoznania.

4. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, o ile nic innego

nie wynika z przepisów szczególnych. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mailowy

Klienta lub w inny sposób wskazany przez Klienta.

§12 OPINIE O USŁUGACH

Twoja opinia ma dla nas ogromne znaczenie, dlatego zapoznaj się z zasadami weryfikacji, abyś miał

pewność, że dokładamy wszystkich starań w celu zamieszczenia rzetelnych informacji.

1. Opinie dotyczące Usług publikowane przez Organizatora są przez niego weryfikowane.

2. Weryfikacja następuje m.in. poprzez porównanie danych osobowych lub szczegółów

współpracy z danymi i informacjami posiadanymi przez Organizatora w zakresie

Klientów/Uczestników korzystających dotychczas z Usług Organizatora, jak również poprzez

bezpośredni kontakt z ww. osobą z podziękowaniem za opinię lub poprzez przesłanie do

Klientów/Uczestników dedykowanego linku do pozostawienia opinii lub poprzez uzyskanie

opinii w ramach bezpośredniej komunikacji z Klientem/Uczestnikiem.

3. W przypadku wątpliwości dotyczących tego, czy opinia pochodzi od osoby korzystającej z

Usług Organizatora, opinia ta nie jest publikowana przez Organizatora.

4. Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z

Usług Organizatora, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych

Klientów/Uczestników.

5. Organizator nie korzysta z opinii sponsorowanych lub barterowych.

§13 KONTO KLIENTA

Z uwagi na to, że korzystamy z platformy do zarządzania naszą działalnością, dowiedz się, jak

przebiega proces tworzenia konta Klienta i jakie informacje możesz sprawdzić za pośrednictwem tego

systemu.

1. W związku ze złożeniem zamówienia, Organizator tworzy dla Klienta Konto Użytkownika, tj.

indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta, dalej jako Konto/Konto Użytkownika.

Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta na czas nieokreślony.

Konto Użytkownika pozwala Klientowi m.in. na dostęp do historii zamówień.

2. W związku z zawarciem umowy, Organizator tworzy dla Klienta Konto Klienta, tj.

indywidualny panel uruchomiony na rzecz Klienta w celu realizacji umowy, dalej jako

Konto/Konto Klienta. Umowa na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika jest zawarta

na czas trwania realizacji umowy.

3. Klient nie może udostępniać Konta osobom trzecim lub posiadać kilka Kont.

4. Organizator przesyła na wskazany przez Klienta adres e-mailowy informacje dotyczące

Konta. Klient ustanawia indywidualne hasło do Konta. Klient ma obowiązek ustanowić

indywidualne hasło również w przypadku, gdy na potrzeby rejestracji Konta hasło

generowane jest automatycznie przez system. Po rejestracji Konta, Klient powinien

niezwłocznie ustanowić nowe hasło.

5. Klient może zgłosić żądanie usunięcia Konta Użytkownika e-mailowo lub w inny sposób

przyjęty do komunikacji ze Szkołą z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia bez

podania przyczyny.

6. Usunięcie Konta może wiązać się z utratą dostępu lub trudnościami w korzystaniu z

Produktów udostępnionych w ramach Konta.

7. Organizator może wypowiedzieć umowę na utworzenie i prowadzenie Konta Użytkownika:

1) z ważnych przyczyn z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia (dotyczy

Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta); pod

pojęciem ważnej przyczyny należy rozumieć w szczególności naruszenie przez Klienta

postanowień Regulaminu lub przepisów prawnych, a także podejmowanie przez Klienta

działań sprzecznych z dobrymi obyczajami;

2) bez podania przyczyny w trybie natychmiastowym (dotyczy Klienta, który nie jest

Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta).

§14 SZCZEGÓŁOWE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

Współpracujemy z przedsiębiorcami, dlatego zapoznaj się poniżej z podstawowymi zasadami, które

dotyczą takich współprac.

1. Postanowienia wskazane w niniejszym paragrafie mają zastosowanie do Przedsiębiorcy,

który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

2. Sądem właściwym do rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy

Organizatorem a Przedsiębiorcą, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest

sąd właściwy ze względu na siedzibę Organizatorem.

3. Organizator ma prawo wypowiedzieć Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na

prawach konsumenta umowę w trybie natychmiastowym. W tym celu Organizator przesyła

Przedsiębiorcy na adres e-mailowy lub adres korespondencyjny oświadczenie w przedmiocie

wypowiedzenia umowy. Przedsiębiorca zrzeka się jakichkolwiek roszczeń w tym zakresie.

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do

Przedsiębiorcy, który nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

§15 SŁOWNIK POJĘĆ

W tym rozdziale znajdziesz wyjaśnienie podstawowych pojęć, których używamy w tym Regulaminie.

1. Wyjaśnienie podstawowych pojęć:

1) Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;

2) Klient – podmiot, który planuje zawrzeć umowę lub zawiera umowę na Zajęcia z

Organizatorem, tj. osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w

wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna

posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, oraz jednostka

organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność

prawną, zwana również Użytkownikiem;

3) Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu do celów, które nie są bezpośrednio

związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;

4) Zajęcia – zajęcia edukacyjne/usługa edukacyjna świadczona przez Organizatora na rzecz

Klienta;

5) Uczestnik – osoba fizyczna, która została wskazana przez Klienta jako osoba korzystająca z

zajęć/usług edukacyjnych świadczonych przez Organizatora;

6) Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą

prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu

działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu;

7) Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, zawierająca umowę bezpośrednio

związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że umowa ta nie

posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu

wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów

o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

8) Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady współpracy Organizatora z

Klientem/Uczestnikiem;

9) Sklep/platforma/strona internetowa – strona, na której prowadzona jest sprzedaż usług przez

Szkołę;

10) Umowa – wzajemne uzgodnienia Organizatora i Klienta określające wzajemne prawa oraz

obowiązki.

§16 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W tym miejscu znajdziesz postanowienia, które znajdują się w większości umów. Ze względu na

formalności, dodajemy również my dodajemy je do Regulaminu.

1. Klient oświadcza, że Klient/Uczestnik zapoznał się z załącznikiem do Regulaminu, tj.

klauzulą informacyjną, w ramach której Organizator zrealizował obowiązki informacyjne

wynikające m.in. z RODO, z ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o

prawach konsumenta.

2. Oferta oraz Umowa wraz z Regulaminem nie wyłączają ani nie ograniczają wynikających z

bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa uprawnień Klienta będącego Konsumentem

lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

3. W czasie trwania siły wyższej, Strony Umowy zwolnione będą od wszelkiej

odpowiedzialności za jej niewykonanie lub nienależyte wykonanie, jeżeli tylko okoliczności

zaistnienia siły wyższej będą stanowiły przeszkodę w wykonaniu umowy. Powyższe ma

zastosowanie również w okresie bezpośrednio poprzedzającym lub następującym

bezpośrednio po wystąpieniu siły wyższej, jeżeli tylko we wskazanym okresie oddziaływanie

siły wyższej będzie stanowiło przeszkodę w wykonaniu umowy. Przez „siłę wyższą” należy

rozumieć zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, całkowicie niezależne od

woli i działania Stron, którego nie można było przewidzieć i niemożliwe było jego

zapobieżenie, w szczególności takie zdarzenia jak: powódź, włamanie, wojna, akt terroru,

wprowadzenie stanu wyjątkowego.

4. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy, w

tym przepisy ustawy – kodeks cywilny oraz ustawy o prawach konsumenta (o ile dotyczą).

5. Regulamin obowiązuje od dnia 22.08.2024 r.

Załącznik:

– klauzula informacyjna

KLAUZULA INFORMACYJNA

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także

ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisów RODO, poniżej przesyłamy najważniejsze

informacje:

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z RODO

1. Administratorem danych osobowych jest Organizator. Dane będą przetwarzane a) w celu zawarcia umowy oraz jej

wykonywania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); W przypadku podania dodatkowych danych, które mogą usprawnić

realizację umowy – przetwarzanie będzie odbywało się w oparciu o uzasadniony interes Administratora do czasu

ustania celu biznesowego lub wniesienia sprzeciwu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) b) w celu wypełnienia obowiązku

prawnego, który ciąży na Administratorze, w tym m.in. przepisów podatkowych i z zakresu rachunkowości (art. 6 ust.

1 lit. c RODO – nie dłużej niż przez okres 6 lat); c) w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora

(m.in. w postaci ustalenia lub dochodzenia roszczeń/obrony przed roszczeniami/ marketingu usług i produktów firmy,

opinii) – tj. do czasu przedawnienia roszczeń/ustania celu biznesowego lub wniesienia sprzeciwu.

2. Do realizacji ww. celów dane mogą być powierzone m.in. firmie hostingowej, firmie świadczącej usługi rachunkowoksięgowe,

osobom prowadzącym zajęcia, platformie do obsługi klientów, kurierom, urzędom pocztowym,

prawnikowi. Mają Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub

ograniczenia przetwarzania danych oraz sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych

oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu

na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. W zakresie, w jakim przetwarzanie danych

następuje w celu zawarcia i realizacji umowy lub dla celów realizacji obowiązków prawnych czy

ustalenia/dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, podanie danych jest dobrowolne, ale może uniemożliwiać

zawarcie umowy (nie dotyczy danych fakultatywnych).

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYNIKAJĄCY Z USTAWY O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ

ELEKTRONICZNĄ ORAZ USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA

3. Publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się

z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych przez osoby nieuprawnione, dlatego należy stosować właściwe

środki techniczne minimalizujące opisane zagrożenia, w szczególności programy antywirusowe i chroniące

tożsamość. Organizator nie zwraca się z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła. W ramach

świadczonych usług, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Reklamacje dotyczące usług

świadczonych drogą elektroniczną można kierować na adres Organizatora.

4. Informujemy, że w przypadku zawarcia umowy na odległość lub poza siedzibą Organizatora, Klientowi, który jest

konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumentach w rozumieniu art. 3855 kodeksu cywilnego przysługuje

ustawowe prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy z

zastrzeżeniem ust. 5. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia, Klient informuje o tym wysyłając np. e-mail lub

pismo na adres Organizatora (wzór: Odstępuję od umowy z dnia …). Do zachowania terminu ważne jest wysłanie

informacji o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.

5. Klientowi nie przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od współpracy w przypadku gdy Organizator wykonał w

pełni usługę lub rozpoczął świadczenie usługi o dostarczanie treści cyfrowych za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta,

który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia

od współpracy i przyjął to do wiadomości. W przypadku usługi o dostarczanie treści cyfrowych, Organizator

przekazuje Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody.

6. W przypadku odstąpienia od Umowy Klientowi zwrócone zostaną wszystkie otrzymane płatności, niezwłocznie,

jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym Organizator został poinformowany o odstąpieniu. Zwrot płatności

dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba

że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

7. Klient może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu

wynikłego z umowy, wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania

mediacyjnego, powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której

statutowych zadań należy ochrona konsumentów i uzyskać pomoc w sprawie umowy lub ma prawo; skorzystać z platformy ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr

ZADZWOŃ 536-782-145